יום שישי

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט יכול להיות מאוד שימושי ויעיל. אני מכיר שתי דרכים לפרסם באינטרנט: להשתמש בגוגל או לפנות לפבלישר מקומי כלשהו(למשל.(ynetמה לבחור? התשובה תלויה באסטרטגית פרסום שבחרתם.
פבלישר יכול לעזור למתג אתכם וכמובן גם להביא לקוחות פוטנציאלים לאתרכם. יש לקחת בחשבון שקמפיין מוצלח אצל פבלישר טוב עולה 50.000 ₪ לפחות. למה? כי פבלישר מראה את הפרסומת (בדרך כלל מדובר בbanner בינוני) לכל הצופים בעמוד מסוים ויש הרבה צופים (הרי פניתם לפבלישר טוב).
לעומת זאת, גוגל – פתרון לא רק זול אלא גם מותאם לכל סכום. כאן אפשר להשתמש גם בהודעות טקסט כדי להביא לקוחות פוטנציאלים לאתרכם בפחות כסף וגם בbanner כדי למתג את העסק או מוצר. יש זכור שלגוגל יש פריסה רחבה יותר עם כל טוב ורע. מצד אחד, אתם פונים לקהל יעד רחב יותר (כי לא כולם גולשים בynet) אבל צפייה בודדת היא איכותית פחות. למה? אני מדבר על אתרים – סתם, שנוצרו בעזרת שרות אוטומטי ולא זוכים לגולשים אמיתיים.
בזמן האחרון, נמצא שחקן חדש בשוק – פייסבוק. עם הזמן יותר ויותר עסקים משתמשים בפייסבוק כערוץ פרסום עיקרי. פייסבוק לא מתחרה בגוגל מכמה סיבות אלא בynet. גוגל מפרסם לאנשים שמחפשים משהו: או במנוע חיפוש או בבלוגים וכו'. במילים אחרות, צופי פרסומות בגוגל מתעניינים בתחום הרלוואנטי. משתמשי פייסבוק מתעניינים בקשר עם חברים.
אישית, אני ממליץ להתחיל עם גוגל – זה בדוק, זה עובד וטוב למטרות צנועות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה