יום שני

שיטות פרסום באינטרנט

לא סוד שהרבה עסקים משתמשים באינטרנט כערוץ פרסומי יעיל. בשנים אחרונות תרבות פרסום וקידום עסקים באינטרנט הגיע גם לישראל. ממה הכול התחיל? כמובן מפרסום בבנרים (BANNERS). קמו מספר אתרים גדולים שמושחו תשומת לב של רוב הציבור - פשוט, כמו בכל העולם. השיטה נקראת CPM- תשלום לפי אלפי חשיפות.הצעד הבא היה גוגל - הודעות טקסט לפי נושאים כדי להגיע ללקוח הרלוונטי. השיטה נקראת CPC - תשלום לפי קליק, שמאפשר לשלם רק עבור אנשים שהתעניינו.יחד עם זאת, גוגל הביאו תוספת אחרת - עכשיו כל בעל אתר, גדול או קטן, יכול להרוויח כסף. לא צריך לחפש מפרסמים, לא צריך הרבה גולשים, לא צריך לממש אלגוריתמי התאמה. צעד הבא הוא CPA- שיטה מודרנית לפרסום, תשלום לפי פעולות מוגדרות מראש (לדוגמא קניה/הרשה/הצבעה). השיטה עובדת מצוין עבור חנויות באינטרנט.
ומה עדיף?
להרוויח בCPM - נישה של אתרים גדולים מנוהלים ע"י אנשים מקצועיים ומכילים מידע בלעדי. אם אתם לא עונים על הדרישות, מומלץ בכל זאת להוסיף אחד או שני באנרים. זה לא ייתן לכם רווח משמעותי, אך יכול לסבסד תחזוקת האתר.
רוב העולם עובד לפי CPC, כי זה מביא רווח מובטח.3% של משתמשים בממוצע לוחצים על מודעות. CPA, לאומת זאת, יכול להביא יותר כסף, במקרה שלוחצים האלה יהיו לקוחות אמיתיים או פחות, במקרה הפוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה