יום ראשון

פרסום גוגל

פרסום בגוגל מזמן הפך למדע לכן לא מומלץ להתעסק בפרסום לבד, בלי השכלה בנושא. חוסר ידע בהכרח יעלה כסף כי תחרות בנושאים מסוימים מגיע לרמות גבוהות מאוד ומחירי קליקים עוברים את 30 ₪. נדבר על כמה מושגים בסיסים בadsense
Word targeting- התאמת פרסומות לפי מילים. עובד לפי שורשים של מילים.
Geo targeting- התאמת פרסומות לפי מיקום. אפשר לסנן לפי מדינות וערים.
שיטות קביעת מחיר: אפשר לעבוד לפי מחיר קבוע או לפי מחיר מותאם באופן אוטומטי (הנקבע בתחרות על מיקום הודעה).מה עדיף? תלוי בתקציב. אם תקציב מאפשר להיות בשלישיה ראשונה עבור מילות מפתח טובות אזי עדיף להשתמש במחיר מותאם באופן אוטומטי. אם תקציב לא גדול והשגת מתרה מוגבלת אזי יש להשתמש בחיר קבוע ולהגדיל אוסף מילים המתאימות.
כדי להגדיל אוסף מילים המתאימות יש להשתמש בהצעת מילים לפי נושא. אתם בוחרים מדינה ושפה ומילה ראשית בנושא. תקבלו מידע על מילים הקשורות לנושא עם מחיר ממוצע לקליק, כמות השאלתות ביום ומספר מתחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה