יום שני

תכנון ההצעה השיווקית

הלקוח אינו רוכש את המוצר או השירות שלכם הוא רוכש את ההצעה שלכם
שכוללת מעבר למוצר או השירות את המרכיבים הבאים:
  • מחיר
  • תנאי תשלום
  • בונוסים
  • נדירות (scarcity)
  • דחיפות (urgency)
  • אופן ההגעה ללקוח (הורדת קובץ, משלוח בדואר, רכישה בחנות וכו..)
  • שירות
  • אפשרות החזרה, אחריות, וערבות לשביעות רצון
המטרה שלכם היא לצור הצעה בעלת ערך נתפש גבוה ככל האפשר ועלות נמוכה ככל האפשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה