שימוש ברשתות חברתיות ככלי שיווקי
Facebook
- מדיה חברתית- רשתות או שירותים שהתוכן שלהם הוא תוכן גולשים.
- יעיל במיוחד בסינרגיה עם מרכיבי שיווק אחרים
- מיועד בעיקר ליצור אפקט ויראלי וחיזוק מותג
- פרסום ברשתות חברתיות עובד בעיקר בפייסבוק (twitter, My space, Youtube ובלוגים- פחות)
- לאחרונה נוספו רשתות מבוססי מיקום (foursquare, gowalla, wase ועוד)
- הכלי המרכזי עבור עסקים – דף ב Facebook (לתאגיד אסור לפתוח פרופיל)
- דף (בניגוד לקבוצה) אינו מוגבל במספר המשתתפים (קבוצה מיועדת ליצירת מעין "מועדון סגור"), דף נסרק על ידי גוגל
- דוגמא: הדף של אל על, הדף של ynet- "דפי נחיתה"
- אפשרות חיבור לאתר: תגובות, כפתור Like
- קיימים כלי ניטור מאפשרים לעסקים להאזין לשיחות, לזהות תלונות ולהגיב עליהם מיידית (בעיקר ב twitter, ובתגובות לבלוגים)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה