יום שני

שיווק באמצעות רשתות חברתיות

שימוש ברשתות חברתיות ככלי שיווקי
  • מדיה חברתית- רשתות או שירותים שהתוכן שלהם הוא תוכן גולשים.
  • יעיל במיוחד בסינרגיה עם מרכיבי שיווק אחרים
  • מיועד בעיקר ליצור אפקט ויראלי וחיזוק מותג
  • פרסום ברשתות חברתיות עובד בעיקר בפייסבוק (twitter, My space, Youtube ובלוגים- פחות)
  • לאחרונה נוספו רשתות מבוססי מיקום (foursquare, gowalla, wase ועוד)

Facebook
  • הכלי המרכזי עבור עסקים – דף ב Facebook (לתאגיד אסור לפתוח פרופיל)
  • דף (בניגוד לקבוצה) אינו מוגבל במספר המשתתפים (קבוצה מיועדת ליצירת מעין "מועדון סגור"), דף נסרק על ידי גוגל
  • דוגמא: הדף של אל על, הדף של ynet- "דפי נחיתה"
  • אפשרות חיבור לאתר: תגובות, כפתור Like
  • קיימים כלי ניטור מאפשרים לעסקים להאזין לשיחות, לזהות תלונות ולהגיב עליהם מיידית (בעיקר ב twitter, ובתגובות לבלוגים)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה